top of page
bostuinhuisje header.png

LOGO'S & BRANDING

Een identiteit is zoveel meer dan alleen een logo. Je wilt dat je merk, boek of bedrijf op een professionele manier gezien en herkend wordt zoals het werkelijk is. Het op elkaar afstemmen en herhalen van beelden, kleuren, lettertypes en vormen leidt tot een herkenbaar beeld. Dit slaagt door een goed samenwerkingsverband zodat we samen een roadmap ontwikkelen voor jouw visuele identiteit. Mijn doel is om voor jou een basis neer te leggen waar jij zelf of met mijn hulp, mee verder kunt bouwen. 

De merken die ik help ontwikkelen hebben allemaal iets authentieks en stralen uit waar het merk voor staat. Daarnaast kunnen handgemaakte illustraties kwaliteit en menselijkheid toevoegen. Het is uniek voor jouw merk. Ik breng mijn inzichten en kwaliteiten samen met jouw unieke verhaal en dat brengen we de wereld in. 

VOORBEELDEN

INTAKE EN WERKWIJZE

1) We plannen een online (kennismakings)gesprek in. 

In dit gesprek laat ik je zoveel mogelijk vertellen over jouw project.
Heb je een bepaald budget? Laat me dit dan in dit gesprek weten. 
Dit gesprek is vrijblijvend en kost niks. 

 

2) Ik maak een offerte en jij keurt hem goed. Daarna plannen we het project in.

 

3) Naar aanleiding van alle informatie die je me hebt gegeven ga ik voor je aan de slag met een moodboard en/of schetsen.

 

Natuurlijk houd ik altijd rekening met datgene dat jij belangrijk vindt. Of je nu al een eigen huisstijl of kleurgebruik hebt of niet. 

 

5) Terugkoppeling. Hier kun je aangeven wat je het liefst aangepast wilt zien.

Er zitten altijd 1 of 2 feedbackrondes in mijn offerte. Heb je meer correctierondes nodig? Dan wordt dat apart berekend.

 

6) Oplevering of presentatie. Afhankelijk van de grootte van het project en of we al eerder hebben samengewerkt stuur ik je een pdf of ik geef een presentatie. Daarna kunnen we eventueel andere middelen uitwerken.

 

Het proces van een merkidentiteit duurt een aantal weken.
Zorg dat je op tijd je aanvraag indient. Is er spoed bij?
Geef dat dan meteen aan, dan kijk ik wat er mogelijk is. 

Vertel me wat ik voor je kan betekenen

Bedankt voor de inzending!

bottom of page